pysgalle

Alla inlägg under december 2011

Av Msp-flickorna:) msp - 31 december 2011 15:03


    

Svenska: - Hejsan!

- Vafan, varför smsar du mig? Vi gjorde ju slut?

- Jo, men jag glömde och säga en sak.

- Vad?

- Jag har fortfarande ditt Xbox. Kan inte vänta tills jag ska bränna det.

- Din jävel.


Förlåt för suddig bild, kunde inte göra det bättre :P Men vad jag lääägntar tills ikväll, 00.00 SÅ många raketer det kommer komma! :D Pappa han köpte lite tårta och glass och läsk.. ;D


/Galleriaa, Gott Nytt År! :D

Av Msp-flickorna:) msp - 30 december 2011 17:00

.. att skirva in i det förra inlägget att det är nyår imorgon! Elr, jaa, vid midnatt iaf   aah, vad jag lägntar.. Det är typ "mysigt" att va uppe till 00.00 och se lite raketer sen xd Men jag är inte direkt JÄTTEglad, för det är ingen snöö.  Vinter är inget utan snöö, NYÅR är inget utan snöö.. JUL är inget utan snöö x( VARFÖR, VARFÖR JU GÖTALAND? Just vi som bor läääängst ner i Sverige   Cool stil vädret, cool stil D:



/galleriaa ♥ 

     

Av Msp-flickorna:) msp - 30 december 2011 16:11

Hahaha, konstig rubrik! xd Meeh, pappa har varit i stan, och så köpte han lite choklad till mig och mina bröder. Den heter "kinder chocolate" AAAH SHIIT! Huh, min lillebror satt nyss bredvid mig på en stol, och så ramlade han ner.. Shit, mitt hjärta skönk till golvet. Men det gjorde inte ont sa han :d Han försöker leka star wars nu x'DDD Meeeh, jaa.. Inte så mkt idag, kollade lite på tv, si och såå...


    Asså, shit.. hur söt får man va? :)


/Galle ♥  

Av Msp-flickorna:) msp - 29 december 2011 20:35

Jaaao, idag var jag i Kristianstad och kollade på min bror när han skulle spela fotboll, och dom skulle spela fyra matcher. Dom vann 2 matcher och förlorade 2 matcher xD Jag visste att han skulle förlorar MINST en   Och så medans pappa kollade när han spelade så stack jag och mamma och shoppade, hon köpte typ två tröjor och så köpte jag ett JÄTTEFINT armband! OOOOOOOH! DET ÄR SÅÅÅ SNYGGT :D Det är typ röda pärlor och så lite silvriga och såå... Sen köpte jag ett par örhängen, silvriga och runda  Nyss så har jag duschat,  vad skönt det känns när man är fräsch x3  Ska logga in på msp snaart :P Men vi ses väl imorn? tror jaag... KANSKE xd


/Galleriaa ♥


   GAAAAAAAAAAAAAAH! Hoppas du blev rädd! >:D Haha, skojja, den är inte ens läskig :P Men jag säger bara, han kan finnas under DIN säng :d

Av Msp-flickorna:) msp - 28 december 2011 19:17

Heeej! Jaa, jag sa att jag skulle blogga igår men jag hann inte, sry ♥ Men som ni vet så var jag ju med pysan igår, och då efter att vi hade bloggat så kom tre killar, och 2 utav dom var pysan kär i! Och så hade hon en sån buske på sin tomt så dom killarna skulle hoppa ÖVER den och om dom gjorde det fick dom lite choooklad! Och jag var dommaren :D Fast innan det så ringde pysan till jättemånga personer och frågade om dom ville va med oss, och ALLA sa NEEEEEEEEEEEEEJ! Och vissa klickade på oss också! (det betyder att när man ringer och så lägger någon på utan att säga hejdå) Gissa vad jag fick daaamp?!?!? o: Men, imorn ska min bror spela match, ngnstans i Kristiandstad (om ni vet vart det ligger :P) Hoppas han förlorar också!   Ooooch, jaaa.. KANSKE, KANSKEEE bloggar lite imorn! Okej?   BYYEEE! ♥



     Är vad jag VILL bli på MSSSSPPPP! D: /Galleriaa ♥♥     

Av Msp-flickorna:) msp - 27 december 2011 10:36

.. och fick nyss en snärtning i ögat!! :D Japp, haha vi skrattade ihjäl oss. Vi är hemma hos pysan, och vi har nyss dansat "Just Dance 3" Och vi är väldigt svettiga. Om ni undrar vem som skriver det här är det Galle ;) Eeh, jaa... Vi kör en lek där man typ ska säga saker på hela alfabetet, ja det är lite komplicerat. Just nu lyssnar vi på musik. Nicki Minaj med Super Bass. Den är asbra! Me när jag, Galleriaa, kommer hem så kommer jag blogga lite, hejdå här får ni en liten bild! PUSS PÅ ER ♥   

Av Msp-flickorna:) msp - 26 december 2011 19:32

Asså jag fattar inte rubriken? xD Inte du heller, vilket sammanträffande? o: Nää, men har nyss spelat lite Wii sports med min brorsa. Och vi provade sånt test som visar hur gamla vi var, och först skulle vi spela såna sporter och då gjorde jag det och jag fick ålder 49! >:(   49?!??! VAFAN JAG ÄR JU BARA TIOO ÅR  !!! Min bror fick åldern 29, pfft   Gissa vad han beörjade skryta! D: Men vad jag riktigt är arg över är vädret här i Skåne! Vi har inte ens EN snöflinga!? Det är bara REEEGN! xC GAAAAAAAAAAAAAAAAAH! ARG SOM FAN! :( Oooh, lägntar tills imorn, för jag och pysan skulle ju va, kmr ni ihåg? :D Och en annan sak är att min storebror ALLTID kommenterar dumma saker här på bloggen, men jag svarar alldrig.. Aja, tror det var allt? Jag och pysan bloggar imorn, LOOOVAR!


VÄÄNTA! JAG TROR JAG VET HUR MAN LADDAR UPP BILDER NU!!  Här får ni Eric Saade :D


      Hade ingen bättre :d  //Galleriaa ♥

Av Msp-flickorna:) msp - 26 december 2011 12:01

Sorry för att vi inte har bloggat så mkt men det har ju varit JUUUUUL! :D Och vi firar inte jul, men jag får ändå julklappar. Och jag fick en mössa, ett Harry Potter- spel till mitt Wii, en sån stooor kartong med choklad i OCH den bästa av allt PENGAAAAAR!  Jag är riiik :D Fast att jag bara fick typ hundra kr....   Men imorn ska jag va med pysan och såå... Och som ni kanske har märkt så har nt vi lagt upp några bilder, och det är bara för att vi kan inte.. Vi vet inte hur..? För vi har aldrig bloggat förut (vår första blogg) och vi är typ nybörjare xD Men imorn när vi är hemma hos henne så kan vi väl typ försöka? Men vi kmr iaf blogga imorn! :D Meeen, ooo vad tänkte jag säga nu då? o.O JA JUUSTE! Om ni vet hur man lägger upp bilder och videor och sånt skit, så skriv gärna i kommentarerna ELLER så kan ni bara maila mig elr pysan på msp. Och ifall ni inte vet vad vi heter på msp så heter jag Galleriaa och hon Pysan-1 men det var allt, hejdåå ska kolla på Harry Potter nuu! Hejdå!



/Galleriaa ♥

Ovido - Quiz & Flashcards