pysgalle

Alla inlägg under februari 2012

Av Msp-flickorna:) msp - 29 februari 2012 16:09

hejsan! ååh, vad jag är trött   idag så spelade vi ju fotboll. och där var det ju olika grupper. typ lag A,B,C,D osv.. vårt lag kom i final. och vi vann tyvärr inte :( men det var ju kul att spela ändå ;D jag är inte direkt en dålig förlorare :P och idag när vi slutade skolan. så hade vi typ en ler-plats xDD men det var jättemkt lera där iaf. och så gick en kille i min klass dit, och han började sjunka som in i! asså han fick typ lera i skorna och så. och jag bara "wow! din mamma kmr bli jättearg på dig!!"  haha xD det var ju typ kvicksand   mst gå nu, heeeeeejdå!! <3 <3  

Av Msp-flickorna:) msp - 28 februari 2012 19:54

åh nej! har ett prov tills imorn. vi ska typ kunna alla länder som är omkring östersjön. satt nyss och tränade lite :P men imorn ska vi ha fotboll. asså det är 3:orna, 4:orna (vi) och 5:orna. och alla dom klasserna är blandade i olika lag. typ jag är med en annan från min klass, och så är det 2 från femman och kanske 2 från trean. haha, hoppas ni fattar?  och det kmr ju bli kul..? xd vill ju inte möta några femmor direkt, alla i deras klass spelar fotboll, typ.. men det gör alla killar i vår klass också. okej nt alla, men dom flesta. och så är pysan den enda tjejen som spelar fotboll, i klassen ;* aja, jag är ju lite taggad xDD ska ha med mig ett äpple och äppelsaft, haha   önska mig lycka till ;D


/galle  

Av Msp-flickorna:) msp - 28 februari 2012 17:30

hej. em, jag vet nt vad jag ska blogga om. nt så mkt harhänt. vanlig dag is kolan och såå...ja som sagt, inget speciellt :P men venne vad jag ska skriva, hehe förlåt :( förlåt för att jag skriver så här kort.. 


/galle

Av Msp-flickorna:) msp - 27 februari 2012 20:16

omg!!! jag loggade in på msn nyss. och då var en kille som går i min klass, han var inne. gissa vad han skrev!!??!?!? o.o


     oj, ni kanske inte ser? D: men iaf, han skrev: jag tkr att du är söt.

och jag bara: öööh... snälla säg att det är ett skämt!! 

han bara: nää det är sant.


asså jag svimmade typ o.o

men nog om det, får väl ta det med honom imorn, haha xDD sportlovet är iaf sluuut.. TRÅKIGT!!

och så gissa vad... DET HAR SNÖAT IGEN!! är så sur, och aaarg!! när jag såg snöflingorna så sprang jag runt i hela huset och bara "NEEEEEEEEEEEEEEJ DET SNÖAR!! NEEEEEEEEEEEEEEJ!!!" xDD HAHAHAH! måste dra, ses nån annan gång! ;D 


/galle 

Av Msp-flickorna:) msp - 26 februari 2012 16:55

tja, är hemma från pysan nu. jag kom ju hem för en timme sen igentligen. men vi ringde till två andra personer, och så var vi alla fyra. vi körde Just Dance 3. och då vannpysan hela tiden, så jag blev lite avis, haha   och imorgon är det ju måndag, då börjar skolan igen! för mig och pysan iaf. ni kanske redan har haft sportlov? men iaf, jag längtar nt så mkt.. jag vill ju träffa mina kompisar och så, men nt typ ha lektion D:


/galle  

Av Msp-flickorna:) msp - 26 februari 2012 16:15

här kommer lite förkortningar, som jag brukar använda. och ifall vissa nt fattar vad dom betyder så kommer jag visa nu ;D


nt = inte

kmr = kommer

elr = eller

iaf = iallafall

ist = istället

isf = isåfall


jaa, det var nog alla. kmr nt på några fler  

/galle 

Av Msp-flickorna:) msp - 26 februari 2012 13:03

tja bloggen, är hos pysan just nu. hon sitter på sin data och jag sitter på en annan. kul! hon käkar ett äpple, haha XD men igår var det ju mello. och då åkte Danny, och Lisa. jag tyckte om  Dannys låt, och hans dräkt. det var coolt när det lyste sådär. men jag tyckte inte om Lisas låt så mkt.. :/ och sen när vi ska välja en vinnare, så har vi ju typ mellan Ulrik Munther, David Lindgren, Loreen, Dead by april, B jörn Ranelid, och Molly Sandén. det kmr bli tufft att välja nån   ska gå nu! hejdå!! ;D


/galle <3 

Av Msp-flickorna:) msp - 25 februari 2012 16:16

tjabba! ni vet när jag sa igår att jag skulle till stan då? ja, mamma hon ändrade sig, så vi var i stan idag ist. köpte några saker, typ godis och så. och ikväll är det ju mello, vissa blev ju lite "arga" bara för att Björn Ranelid, elr vad han hette xD, ja, dom blev arga bara för att han gick till final. och jag håller med dom lite.. han, eller dom, det var ju en tjej också, dom hade eeeeeeeen..... DÅLIG lååt!! kan nt fatta att dom gick vidare? o.o asså, vad tänkte dom? att dom skulle dra till final och vinna hela mello, och sen vinna hela jäkla euroversion? o.O (venne hur man stavar till eurovision xd) och förlåt, om det finns några som läser denna och blogg, och om dom tkr att Björn var bra, alla får tycka vbad dom vill :P


/galle 

Ovido - Quiz & Flashcards