pysgalle

Alla inlägg under januari 2012

Av Msp-flickorna:) msp - 31 januari 2012 20:30

Jag vet inte om jag vill blogga mer.. :( För ingen läser min och pysans blogg, typ. Vi har typ bara 3-4 läsare om dagen.. Och pysan bloggar ju knappt! Så jag har bestämmt att jag ska ta en bloggpaus, och om jag inte känner för att blogga mer så.. så.. är det bort med bloggen :( Eller, inte om pysan vill blogga mer då. Men jag ska ta en bloggpaus iaf. Skana mig inte för mkt ♥ Varför säger jag en det? Inegn kommer sakna mig, ingen kollar ens bloggen längre..  


/Galleriaa.. :( 

Av Msp-flickorna:) msp - 30 januari 2012 14:06

Hejsan!   Kom nyss hem från skolan. Och vi fick matteläxa -.- Asså det får vi varje måndag, så hallå? Det var ju ingen överraskning XDD Vi fick också glass i skolan!! Det var en tjej, som heter Noor, och hon bjöd på glass för att hon fyllde år igår. Så hon ville bjuda oss lite..  Fast att det var HENNES födelsedag XDD Och det var bara vår klass som fick   Tack Noor och grattis i efterskott!!!!!! ♥ :DD Jag tog  88:an, och så här ser den ut:


  Den var jättegooooood!! :'DD Men det var allt! Ska gå och göra läxan.. Eller? Näää... Jag gör den ikväll istället så hinner jag va på datan lite ;) Hoppas jag bara inte glömmer gympa kläderna :O  



Av Msp-flickorna:) msp - 29 januari 2012 20:30

Jag är jätte trött fast att klockan bara är halv 9 :OO Men det har varit en "stressig" dag xD Men rolig också!! För jag var ju med pysan idag, som jag har sagt typ tusen ggr xD, och hon har en liten busig kusin. Så vi fick springa runt och jaga honom hela tiden, hehe xDD Fast det var ju kul!! Ska snart stänga av datorn, och kolla på Tv sen sova.. Oh juste!! Det är ju skola imorn :O Shiit, hade glömt det   Men som tur är börjar vi med Svenska på morgonen. Annars brukar vi börja med MAtte, dom andra dagarna :P HATAR MATTE!!!! Och så har vi studiedag på torsdag, jippie! ;D Och på torsdagar har vi slöjd. Och jag har syslöjd just nu, och jag hatar det.. Så det ska bli gött och slippa det! MEn ska gå nu, här får ni ett litet tidigt God Natt <33


 Så där ser inet min gubbe ut, men jag gick till shopping och valde några kläder bara :d SÅdär skulle jag se ut om jag var VIP :DD Snyggt, eller snyggt?     

Av Msp-flickorna:) msp - 29 januari 2012 15:15

Japp! Jag kom hem nyss. Och när jag var där så fick jag hålla Albin, hunden!! Han är så gullig! Och han slickade på mina kläder och sånt, han är så sööööt! Sen gick han in i pysans, syster, rum. Och så pissade han på en tröja som låg på golvet xD Pysans syrra blev as arg på OSS!!?? Hon bara "PYSAN STÄDA UPP DET, NU!!" Och vi bara men det var ju du som ville ha han i ditt rum!? :P Och sen så fick jag hålla hennes kanin, Sessan också. Hon fäller as mycket hår :OO  Men hon är jättegullig, också!  Och nu blev jag a´vis på henne, för jag vill också ha en hund D:


/Galleriaa ♥ <'33

Av Msp-flickorna:) msp - 29 januari 2012 13:16

Tjabba! Ja just nu är jag hos pysan!! Vi är på två olika datorer, hon är på en och jag är på en annan. Vi har proppat i oss massvis med choklad, haha   Och som jag sa så är vi hundvakter till en som heter Albin! Och pysan hon har ju också en kanin som heter Sessan. Och den är på övervåningen, så Albin vill komma upp hit och leka med Sessan. Så hon blir ju lite rädd då. Men Albin vill ju bara leka lite med henne :P Men det var någ allt, ska lyssna lite på musik nu och fortsätta va med pysan!! :D Hejdå!


/Galleriaa ;)

Av Msp-flickorna:) msp - 28 januari 2012 17:44

Ingen mer bloggning ikväll, detta är KANSKE det sista inlägget för ikväll... Pappa ringde nyss, dom ska hem nu. Dom hade varit i Karlskrona :DD Haha lol! Jag stack nyss på toa, och sen när jag kom tillbaks så satt min storebror på  datan. Så jag bara "AAAAAAAAH!! AKTA!!" Och sen så blev det värsta catfight, haha xDD Och vem tror ni vann..? JAG SÅKLART! ;D Ojdå, magen kurrar. Är hungrig, allt jag åt idag var lite ägg på frukosten.. o:  Måste hitta något, eller så får mamma laga middag när dom kommer hem. Men inte så mkt har hänt idag. Jag har bara varit på mitt rum, varit vid datan, kollat lute på Tv. Och så börjar hela den cirklen om och om och om igen!


/Galleriaa   

Av Msp-flickorna:) msp - 28 januari 2012 15:57

Hehe, hejsan! Är fortfarande ensam hemma med brorsa. Vi käkade lite glass   Och så är jag inne på msp.. och där så laggar det typ lite, kolla!!


   Haha xD rocktjej88 har en till drake :o Fast den försöker smita.. VÄNTAAAAAA! JAG SKA FÅNGA DIG!!!


         VÄNTA DIN LILLA xDD Jag fångade den och han fick ett fladdermöss öga :P Imorn ska jag va med pysan.. Eller vänta. Har jag redan sagt det..?  Ja det har jag nog.. Jag sa att vi skulle vara hundvakt åt hennes syrras hund.. :O


/Galleriaa ♥

Av Msp-flickorna:) msp - 28 januari 2012 10:24

God morgon allihopa! Har ni sovit gott? ;) Det har jag iaf, vi var uppe till kl 12 igårkväll. Sen gick jag och la mig, och jag somnade på 2 min ;O Mamma, pappa, lillebror, farbror och hans fru... Är i stan! Så jag och min storebror är ensama hemma, gött   Som ni kanske har märkt, så har jag och pysan inte lagt ut några bilder på oss själva.. än... Vi får se om vi får lägga ut bilder på oss. Men jag vill typ inte xD Jag är ju så ful :d Aja, vi får se!


/Galleriaa ♥ 

Ovido - Quiz & Flashcards