pysgalle

Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Förlåt för dåligt bloggande! D:

Av Msp-flickorna:) msp - 21 juli 2012 19:59

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!

ville bara säga för dåligt bloggande.

jag (galle) har nt pallat så mkt :P 

men nu är pysan äntligen hemma från GÖTEBOOORG!! YAAAY!! :DD

hon säger att hon hade det kul och så :D

och häromdagen ringde mormor oss.. och så tänker ni nu säkert: Wow galle, det var ju verkligen intressant! ._. 

GAHAHHAH! XDD men hon säger att det är soligt i Bosnien och så, medans här i Skåne är det bara regn DD:

Bra sommar, va? -.-     YAAAY ONE DIRECTIOOOON!! ♥♥♥ Hur gulliga somhelst, aja love u one direction även om ni aldrig kmr se detta xDD MEN VI SES!! MUAH!


/GAlle   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Msp-flickorna:) msp - 8 augusti 2012 22:10

Hej, ville bara säga att jag, Galle, har en ny blogg!  Så om ni vill läsa den så sätt igång: gallehasswag.bloggplatsen.se   Vi har fortfarande slutat på bloggen, så det är inte lönt att komma in här och kolla om vi uptaderat... Men som sagt, ...

Av Msp-flickorna:) msp - 31 juli 2012 19:54

HEEEJ ALLA SÖTA LÄSARE! Tyvärr kommer jag och pysan sluta att blogga på Pysgalle. :(  Bloggen kmr fortfarande vara här som ett "minne".  Men det har varit mkt kul och så :DD Om ni vill nå mig elr pysan så finns vi på MSP!  HA DET SÅ BRA ALLA ...

Av Msp-flickorna:) msp - 23 juli 2012 21:50

Hej bloggen jag kom hem  från göteborg i fredes men förlåt för jag nt bloggade då men aja jag hade det as kul och så ni vet jag och alle har gort slut det va ett tag sen men det va jag som gprde slut så ni vet jag gillar nt han längre men aja hoppas ...

Av Msp-flickorna:) msp - 19 juli 2012 12:28

God... eh... god morgon? elr vad fan man nu säger halv ett på dagen :P God dag? God halv ett..? HHAHAHA! och skit i det nu.   men vädret här i Skåne suuuuuuuger!! Regn här.. regn där.. DD: VILL TBX TILL BOSNIEN!! just nu chillar dom med s...

Av Msp-flickorna:) msp - 17 juli 2012 16:25

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! OMG!! hah, lol jag dampar isönder xdd  men iaf jag är hemma från Bosnien! ;DD är så jävligt ledsen för det :(  menar inte illa mot Sverige alltså, men jag kmr sakna alla i Bosnien DD: när vi ...

Ovido - Quiz & Flashcards