pysgalle

Alla inlägg under mars 2012

Av Msp-flickorna:) msp - 28 mars 2012 19:40

asså, cha cha bloggen! idag har jag varit och shoppat, asså guuuuud!! :D haha!   låter som en fjortis xD men nej, jag och mamma var i stan idag för att jag skulle köpa lite vår- kläder. jag köpte 2 par byxor, och en tröja. och sen så blev jag lite hungrig, så jag stack och köpte hamburgare. men igår så fyllde pysan år!!   grattis i efterskottt pysan   hon är alltså 11 år gammal nu, och jag är fortfarande 10   haha, jag är näst yngst i klassen. jag fyller år den 11 oktober, och så är den en annan kille som fyller den 11 november, och pysan fyller 27 mars! 




          

/galle  Xx♥xX 


 

Av Msp-flickorna:) msp - 26 mars 2012 15:00

ja, om ni spelar msp, såvet ni ju att det kommer en ny fråga typ varje vecka. och denna gången så var frågan: Ett liv utan internet...

och så kunde man välja på


  • INTE EN CHANS!!!
  • Internet har alltid funnits. Eller hur?
  • Svårt att tro
  • Skulle inte vara ett problem

Jag valde ju såklart INTE EN CHANS!!! 


  Jag kan INTE  leva utan internet, haha!! xD





 hejdå..


/galle  

Av Msp-flickorna:) msp - 26 mars 2012 14:53

hejsan! strax ska jag ut i det soliga vädret. men nu så kollar jag på Tv, det är ju typ inget bra på. och idag i skolan så var det ju rätt så vanlig dag, inget speciellt. jo kanske, när jag trampade på en annans tjej hand. men jag RÅÅKADE!!! det var ju typ inte med flit. eller..?    HAHHA neeej, det var inte med meningen :P och vad mer har hänt då?   ja, jag venne.. dte var nog allt :P


/Galle ♥  

Av Msp-flickorna:) msp - 25 mars 2012 20:40

idag så kom man hem från ullared gekås heter det i egentligen men aja  jag ville nt åka hem   

men i mårn börjar skolan   men i ullared köpte jag med en ny sparkcyckel  men den sämsta saken är att jag har fått nack spärr det gör as ont   men ni får ha det bra hejdå/pysan           

Av Msp-flickorna:) msp - 25 mars 2012 12:12

hejsan. skolen skiner här i Skåne. det är så varmt, så att jag svettar ihjäl mig   men idag så har min bror match, och jag ska nog kolla på när han spelar. men nu ska jag ut lite, i det sköna vädret! hejdå, ha det bra.

hoppas solen skiner hos er också ;)


/galle ♥ 

:)

Av Msp-flickorna:) msp - 24 mars 2012 10:06

hej. som ni vet så var jag ju på pysans party igårkväll. och det var jättekul. hon hade sånna rep som hängde från taket, och man kunde svinga sig fram i dom, och så fick jag blåsor på händer av det :( det gjorde lite ont men annars va det bra. vi åt kebabpizza, tårta, chips popcorn och läsk. fast det blev lite jobbigt när vissa tjatade om vilken låt pysan skulle välja och så, men annars va det bra. och sen när jag kom hem så fick jag ont i magen för att jag åt för mkt xD


/galle

Av Msp-flickorna:) msp - 23 mars 2012 15:23

hejsan! snart ska jag till pysans party. det börjar om typ 2 timmar. fast jag vet inte vad jag ska ha på mig lixom   får väl hitta något.. men idag hade vi gympa. vi hade handboll... TRÅÅÅÅKIGT!! ja, men ska dra. bye


/galle 

Av Msp-flickorna:) msp - 22 mars 2012 16:32

hihi, heeej <33 venne varför jag skrev en sån rubrik. asså jag är nt ledsen elr nåt, bara skrev det xD men imorn (fredag) så är det pysans party. och jag ska dit   hoppas pysan blir glad för min present. men jag ska inte säga vad det är, för hon kanske läser detta och då vet ju hon   men ni vet väl att jag hade tappat bort mitt armband innan? ja, jag hittade det igår  


/galle      

Ovido - Quiz & Flashcards