pysgalle

Alla inlägg under juni 2012

Av Msp-flickorna:) msp - 30 juni 2012 16:32

Ska till min syster och ha det kul men ska hem i mårn kul men men ni får ha det bra syrran här kommer jag...
ja som ni kanske vet så har jag varit i stan men hittade ingen one pice så det blev ett linne och ett par byxor ni kommer kunna se linnet på en bild men nt byxorna hejdå älskar er/pysan

 

Av Msp-flickorna:) msp - 30 juni 2012 16:32

Ska till min syster och ha det kul men ska hem i mårn kul men men ni får ha det bra syrran här kommer jag...
ja som ni kanske vet så har jag varit i stan men hittade ingen one pice så det blev ett linne och ett par byxor ni kommer kunna se linnet på en bild men nt byxorna hejdå älskar er/pysan

 

Av Msp-flickorna:) msp - 30 juni 2012 10:14

Tjena jag är i kristianstad vi ska köpa en ny one pice men detta inlägget men men hejdå/pysan saknar dig galle

Av Msp-flickorna:) msp - 29 juni 2012 14:43

       =sant


ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA MITT LIV  

Av Msp-flickorna:) msp - 29 juni 2012 14:33

ja jag har varit på sommarskoj hela denna veckan men i dag va det den sista så då träffade jag min kille han är bäst och jag älskar han   men som ni kanske vet så är galle i väg och saknar henne as mycket  

men men jag älskar dig hejdå/pysan  

Av Msp-flickorna:) msp - 20 juni 2012 14:19

HAAAALLLÅÅÅÅÅÅÅ!!

Huur mååår niii? ;**


Jag gör inte så mycket, lyssnar på musik som vanligt x'dd

One Direction... HAHAHA! xDD 

Ska snart äta.. Dör av hunger DD:< 

Nä, men imorgon åkeeeer viiiiiii!!

Kommer bli så sjukt kul!!

Så jag kmr nt skriva ngt på typ 3-4 veckor..!

Jag vet att jag har skrivit det i alla andra inlägg förut, men bara så att ni vet!
SÅ VI SES TYVÄRR INTE PÅ EN LITEN TIIIID! D': 

Nu får pysan ta över "jobbet" lite.. xdd


Aja, ni får ha det bra, så ses vi om ett par veckor!

Kmr saaakna eeeeeeeeeer! BYEE! ):

♥ ♥ ☺ ♥♥


/Galle!!

Av Msp-flickorna:) msp - 18 juni 2012 09:55

HEEEEEEEEEEEEEEJSAN!!

Så otroligt bra humör!!

Jag ska ju till Bosnien på torsdag.

ÅÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR!!

Det var längesedan jag träffade mina kusiner och så.

Men det är bara mammas sida av släkten som bor i Bosnien. ;*


Lyssnar på musik, som alltid, haha xD

Mamma o pappa är i stan.

Mamma hade tid hos doktorn elr nåt.

Så jag är ensam hemma med min störiga bror D: 

Och så hade pysan bloggaaaat! YEAAAAH!   <--- lol den smiley:n ser gullig ut :DD HAHAHAHAHA!!

ha ddet så bra, era små hallonglassar♥<33


/galle  :D

Av Msp-flickorna:) msp - 18 juni 2012 07:10

Sry bloggen för jag nt har bloggat så mkt men, nu ska jag försöka. I alla fall, jag, har fått.en as snygg kille jag Älskar han men i dag så ska jag på sommarskoj det är göinge os sen på onsdag är det boda borg kommer va as kul hejdåHa det så gött/pysan ;)

Ovido - Quiz & Flashcards